[LINUX:25517] Re: Linux vs DHCP

From: Aykut ARDIC (aykuta@bir.net.tr)
Date: Sat 17 Feb 2001 - 21:41:43 EET

ben ayni seyi yaptim ama dhcp server filan kurmadim clientlere 192.168.0.XXX ip verdim linux da ise
http://www.linux.org.tr/documents/kullanici_belgeleri/kablonet.html
adresindeki yazilanlari yaptim calisti
tek problemim kullanicilar icq'dan dosya alamiyolar
ve 1 aydir kullaniyorum bunun disinda problem yok

 tas gibin tas :))