[LINUX:25462] Re: Genc Linux'cular araniyor!

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Fri 16 Feb 2001 - 17:34:57 EET

On Friday 16 February 2001 12:31, you wrote:
> İşte arkadaşım bunu üniversiteye gitmeden anlayamazsın.Orası sadece bilgi
> için degil kişinin gelişimdede(kişilik olarak) buyuk rol oynuyor.Verdigi
> bilgi ise tartısılmaz.Bunuda gitmeyen anlayamaz zaten.

Ben bu ulkenin sayili Universitelerinden birisinde 2.5 sene calisma imkanina
sahip olmus bir kisi olarak yukaridaki sozcuklere kisa olarak

Su cevabi veriririm

Muhahahahahahahahahahahahahahahaaaa,
Hadi ya.

Uzun olarak ise;

Eger senin kisiliginde bisiler yoksa, universite sana hic bir sey veremez.
Ulkemdeki universitelerin cogunda yapilan islem, 4 yil icinde otlari samana
cevirmektir.

Evet universitelerde bir suru imkan var, kutuphane var, bilgisayar var. Ne
biliim internet var. Sansin varsa o bolumde kalabilmis bir iki tane iyi hoca
da bulabilirsin. (zor bir ihtimal ama sans iste)

Ha istersen bolumler arasi pislikleri, cikar catismalarini, ogrencileri
ezmeyi, ogretim uyelerinin kisisel egolari yuzunden hayati kararan gencleri
burda hic saymayalim.

Tanidigim cogu iyi is yapan insanlar nedense universite mezunu degil (ah
nacizane bendenizde bir turlu o gizemli kapilari aralamayi beceremedi)
Yada tanidigim cogu iyi programci neden Fizik mezunudur bunuda hic anlamis
degilim acikcasi.

Uzgunum ama benim gorebildigim, universielerden mezun olan bir cok insan
gendini gelistirme yerine oturup diplomasinin arkasina siginarak bir seyler
yapmaya calisiyor. Belkide universitede yasadiklari olaylardan
kaynaklaniyordur.

Univeriste iyi bir imkandir, degerlendirebilene. Ama onun disinda mucize
yaratmaz. Insanin ne kisiligine nede karakterine bisi katmaz.

Aslinda dusunuyorumda, iyikide gitmemisim, bosa gecen bir 4 senenin bana hic
bir faydasi olmazdi.

Neyse listenin disina ciktik gene.

eeee Nedemis M$ ci amcalar.
"Biz Linux'tan cok daha iyi urunler yapabiliriz..."
El cevap
"Neden yapmiyorsunuz ozaman ?"

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator