[LINUX:25461] Re: Genc Linux'cular araniyor!

From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Fri 16 Feb 2001 - 17:34:46 EET

On Fri, 16 Feb 2001, Volkan Kumbasar wrote:

> [...]

Iddialarinizin icerigi ile yazdiginiz seyleri karsilastirarak Universite
mezunu olmadiginiz sonucunu cikariyorum zira universite mezunu olup
belirli bir terbiye almis olsaydiniz baska bir insana bu tarz bir mail
yazmazdiniz... bu olayin etik kismi ile ilgili, teknik kismi ile ilgili
gorusleriniz ise "ben Unix den hic hoslanmiyorum, ne o oyle siyah
ekran" diyen bilgisayar muhendislerine sahip bir ulkede tamamiyla
gozardi edilebilecek kadar sacma... diger arkadaslarinda belirttigi gibi
Universite mezuniyeti benim naciz gorusume gore de hicbirseydir, tamamiyla
hicbirsey.. insan kaynaklari departmanlarinin istatistiklerindeki
Universite mezunu calisan field 'inin ratingini arttirmak disinda
maalesef bir ise yaramaz.. kaldi ki bir isyeri istatistik yukseltmek icin
degil is yapmak icin kurulur... Ayinesi istir kisinin lafa bakilmaz...

Saygilar

Ozgur C. Demir
  KocNet