[LINUX:25434] RE: 25401] Mandrake 7.2, GeForce, OpenGL ve genel bir soru

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Fri 16 Feb 2001 - 09:23:53 EET

console da lsmod dediğinde NVDriver diye bir şey varmı listede.
birde NVidianın sitesinde 0,96 ile ilgili faq. dosyası var onu indirip
okumuştum "xdypinfo" mu desem "xpdyinfo" mu desem bir komut gördüm orada bunu X
deyken terminal ekranında verince çalışan X'in versiyonuda dahil detaylı bir
info veriyor orada nvidiayı kurup kuramadığını öğrenirsin. Komut için terminal
ekranında küçük harf x yazıp tab tuşuna bak listede göreceksin.

        Ayrıca çalışıp çalışmadığını test için, chromium diye bir oyun mdk7.2 ile
geliyor oynamayı dene eğer grafikler çok yavaşsa mesa kullanıyorsundur, yok
eğer oynanabilir ise büyük ihtimal kurulumu becermişsindir. Yine ayrıca, X de
eğlence/oyuncaklar/Mesa dişlisi ni çalıştır çarkların dönüşünü gözle takip
edebiliyorsan Mesa kullanıyorsundur, dönüş çok hızlıysa buyuk ihtimal kurulum
başarılıdır. Yine ayrıca consolde diyelim ki tty1 de startx i çalıştırdıktan
sonra ctrl-alt-f1 ile tty1 e dön orada kullanılan driverin adını görüyormusun
NVIDIA şeklinde yani...

genel cevap: Galiba Xwindow olacaktı.

memory