[LINUX:25402] Re: KDE+Gelecek

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Thu 15 Feb 2001 - 10:58:12 EET

Hayir sizinle ayni kanaatte degilim maalesef.Niyetim
kesinlikle camur atmak degil.Tam tersine boyle birsey
varmi diye soruyorum.Bu olay aylar oncesinden(ben
inet-tr de duymustum) soz konusu oldu.Peki bir firma
kendisini boyle karalamaya calisanlarin cikmasi
ihtimaline karsilik neden acaba bir tepki
gostermiyor.Benim asil dusundugum ceviriler icin onca
emek veren kisilerin bir anlamda (eger bu olay dogru
ise)enayi yerine konmasi.
Gorkem Bey yada Gelecek A.S'den yetkili bir kisi bunu
aciklamali.Olayin asli nedir.Soylentilerle yola
cikilmayacagini sizler gibi bende biliyorum.Ama
sanirim bu tarz dusunen sadece ben degilim.Peki bunca
insan neden bu sekilde(yani bir firmanin yarattigi
olumusuz etkinlikllerden soz ediyor?).Amacimin bu
firmayi kotulemek olmadigini zaten ilk mesajda
soyledim.Asla camur atma niyetim yok.Yok cunku bu
isten bir menfaatim yok.Bir taraf tutacak gizli gizli
isler cevirecek durumda degilim.Inanin bir taraf
olsaydim bu maili yazmazdim.

Ben KDE ve bunun gibi tercumelerde bulunan
arkadaslarin adina bir daha soyluyorum.Gelecek A.S bu
tercumelerden maddi yarar saglayip saglamadigi
konusunu ne zaman aciklayacak.
Aslinda diger halihazirda yapilan tercumelerin
gidisatini etkilemek istemem.Cunku haril haril
calisiliyor.Fakat eger boyle birsey varsa sanirim su
anda devam eden tercumeleri yapan arkadaslarda kuskuya
dusebilir.

Daha ilk Linux'e basladigim zamanlar.Bazi
arkadaslarimizin maillerinde imza olarak ekledigi bir
mesaji hatirlatmak istiyorum.
SEVGI SAYGI LINUX.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

> gonderiniz.
> Aksan kullanmayin.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> http://listweb.bilkent.edu.tr/
>

> --
> Mustafa BiNATLI
> mailto:mbinatli@orbital.tc
> Orbital Labs, Ltd.

> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan
> [...]

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
http://www.faruk.net