[LINUX:25356] Seri Yada Paralel Port

From: M.Nevzat ÖRNEK (nevzat@alaeddin.cc.selcuk.edu.tr)
Date: Wed 14 Feb 2001 - 16:32:03 EET

Herkeze Merhaba
Bir kac hafta kadar once kablosuz iletisimle ilgili ve 200 m den uzak 1 km.
yakın
yerler icin RF cozumleri vardi. Buna eklemek istedigim bir adres var ilgic
gelebilir..
www.satel.fi

Diger bir konu ariyorum biraz off topic ama soyle

Seri yada paralel port ta baglayıp kontrol edebilecegim. Devre semaları web
adresleri
gibi seyler ariyorum.. Derste ders materyali olarak kullanacagım..
kontrollun ne oldugu hic
onemli degil. Onemli olan bilgisayarla bir seyleri kontrol edebilmek
seklinde.. (ledler
lambalar, stepmotor, Dc motor, sensorlerin kontrolu gibi seyler ariyorum..)

yardimlarınızı bekliyorum.
Ozel olarak yazısıp sonra listeyle paylasılması taraftarıyım...

Herkeze iyi calısmalar...

Nevzat ORNEK