[LINUX:25351] RE: 25300] Re: Disk image

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Wed 14 Feb 2001 - 14:40:14 EET

partisyonları silmeyi bilemiyecem de "kaptan nemo " isminde bir program var ve
shareware versiyonu ext2 partisyonları readonly görüyor.Paralı versiyonuda
okuyup yazabiliyordu galiba. Enteresan bir prg. findows gezgini gibi bi
penceresi var ve findows altından ntfs ve ext2 part.leri görebiliyorsunuz. ismi
nemo idi ancak
kaptanmı captan mı unuttum."nemo" diye aratırsanız internette bulabilirsiniz.
iyiçalışmalar
memory