[LINUX:25322] Re: Offtopic Mysql ve Oracle

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 14 Feb 2001 - 09:13:46 EET

oracle ile Mysql ayni seyler degil
petrol tankeri ile gezi yatini karsilastiramazsiniz.
nasa nin sectigi sey web tabanli uygulamalarda Mysql e gecmek.

zaten basitce dusunurseniz bir web db uygulamalarinda nelere ihtiyac
olabilir?

select,add,delete,query baska??? aslinda cogunlukla baska birseye de
ihtiyac olmaz dolayisi ile ihtiyaclarinizi en kolay ,en hizli sekilde
karsilayan ve kullanmasi en kolayolanini secersiniz
ha bunlari oracle yapmiyormu ? tabi yapiyor ama bir webdb uygulamasinda
nerede ise hicbir zaman kullanmayacaginiz tonla baska ozelliklerede sahip
ayrica gercekten bir petrol tankeri fiyatina satiliyor :))

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanılmaz, yanılgıya düşen yalnızca kendi
sonuçlarını doğuran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararınızdır.