[LINUX:25252] RE: 25220] installation

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Tue 13 Feb 2001 - 11:14:26 EET

Rh7.0 ı nereden aldın bilmiyorum ama, ben gelecekten bir takım almıştım. Gayet
güzel çalıştı taki herhangi bir yeni program install etmek isteyinceye kadar bu
aşamada (çok mu yeteneksizim bilemiyeceğim) herhangi bir program kurmaya
muvaffak olamadım.İnstallationda kurmadığım ama rh7 nin kendi CDlerindeki
programları bile sonradan kuramadım. Gelecekle yazıştım sorun RH ın rpm4 e
geçerken bazı problemleri olmasındaymış. Sorunlar çok garip ti şöyleki kurmak
istediğin program başka programa ihtiyaç duyuyor diyor, ihtiyaç buyulanı kurmak
istiyorum, bu sefer oda başkasına ihtiyaç duyuyor ,..... böylece baya bi gidiyo
o ona bu şuna ihtiyaç duyuyor diyo enson biyere geliyor ihtiyaç duyuyom dediği
prog. yüklü olmasına rağmen ihtiyaç duyuyom diyor. Kaldır diyon kurulmadı
diyor, kur diyon zaten kurulu diyor, --force ile kuruyon
tamam diyor. sıradaki paketi kuracan gene deminki pakete ihtiyaç duyuyom diyor,
beni deli etti vesselam, nihayet mandrake 7.2 aldım kurtuldum. Rh7.0 ı bence
hiiiç kurma 7.1 çıkınca kurarsın, sanırım rpm 4.0'a sancılı bir geçiş
yapmışlar. Gerçekten Redhat dan beklenmeyecek acayip saçma bi hatalar zinciri
içeriyor. Diğer taraftan listeden takip ettiğim kadarıyla RH7 kullananlar var,
bir de onların görüşlerini almak lazım. Nasıl becermişler, memnunlarmıymış...vs.
memory