[LINUX:25249] Re: yardim

From: Özmen Emre DEMIRKOL (ozmend@Sakarya.Edu.TR)
Date: Tue 13 Feb 2001 - 10:32:51 EET

LILO disketi olusturdun mu? Makineyi onunla aç. Gelen satira "linux" yaz yada sadec enter'a bas açilmaya baslar. Sonra kullanici adi "root" sifreyide artik sen ne verdiysen o. Ilk girisi yapinca hemen kendine bir kullanici olustur. Onuda "adduser kullaniciadi" ve sonrada "paswd kullaniciadi" diyip sifreyi yaz. sifreyi dogrula. artik isedigin gibi kurcalayabilirsin