[LINUX:25165] RE: fips veya ???

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sat 10 Feb 2001 - 23:27:19 EET

Selamlar..

Bence linux olan daha iyidir her zaman. Fakat, belirtmek isterimki, fips2.0'i defalarca kullandim, ellerim titreyerek. Fakat hic problem cikarmadi. Ama once diski defrag etmelisiniz. Bence her ikisi de, balyozla olmasada, kucuk bir cekicle harddisk'e vurmaya benziyor. Ne olur ne olmaz, mutlaka gerekenlerin yedegini alin. Windows'u yedeklemeyin bosuna, o her zaman gereksizdir :) Sizi korkutmayalim hemen. Soyleki programlarin hata yapmasi gerekmez, belki FAT duzenleme vs. sirasinda bir sey olur, elektrik kesilir filan....

Saygi ve sevgiler..