[LINUX:25122] glx

From: Hakan SAVAŞAN (hsavasan@superonline.com)
Date: Fri 09 Feb 2001 - 21:59:10 EET

Selamlar,

RedHat 6.2 de glx kullanıyorum. OpenGL ile link edilmiş bir Performer uygulaması çalıştırırken X server çöküyor. Program başlamadan hemen önce " X server denied to go direct rendering" gibi bir mesaj verdikten sonra X server çöküyor ve komut satırına geçerken aşağıdaki mesajı veriyor:

[mga] Don't allow direct clients with pseudo-dmaAdding drawable 41943041

ndows list :
GLDestroyContext
Cought Signal 11

Server aborting.

glx.conf dosyasından direct rendering seçeneğini iptal edince doğal olarak uygulama -tabii ki çok yavaş olarak- çalışıyor. Bu durumda glx ve Mesa kurulumunda bir problem olmadığını düşünüyorum. Aslında bu Signal 11'i Mesa fonksiyonlarından biri üretiyor gibi geliyor. Konu hakkında her türlü önerilerinizi ve deneyimlerinizi, bilgi alınabilecek yerleri iletirseniz sevinirim.

Kolay gelsin.

Hakan SAVAŞAN.