[LINUX:25095] Re: beep

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Fri 09 Feb 2001 - 08:24:14 EET

"setterm -bfreq 0 -blength 0 "ile yapabilirsiniz.
setterm console ayarlari icin kullaniliyor.Birde xterm
icinde buna benzer bir parametre direk komutum icinde
olacakti sanirim.X'te boyle bir sesle karsilasmak
istemiyorsaniz(console'u da etkiler sanirim)
kcontrol komutunu root olarak calistirin(kde komutu)
sonra Sound--->Bell'e girin.Ordaki ayarlarla
istediginiz gibi oynayin.Daha onceden bu maile cevap
yazmistim ama gitmemis galiba tekrar yaziyorum.Ama
bence o beep seslerinin olmasi yararli.Tabi zevkler
renkler distributionlar OS'lar tartisilmazmis

Saygilar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

> [...]
> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
www.faruk.net