[LINUX:25023] Re: offtopic: solaris 8 intel

From: Murat Ilker Balaban (murat@enderunix.org)
Date: Wed 07 Feb 2001 - 18:15:45 EET

Pardon, onceki maili yanlislikla tamamlamadan yolladim :(

Hocam,
Solaris /etc/nodename di galiba o dosyadan makinanin node ismini okuyor,
sonra, /etc/hosts dosyasinda o node ismine karsilik gelen
IP'yi atiyor interface'a.

ayrica /etc/defaultrouter dosyaniz gateway'i mi gosteriyo?

Kolay gelsin,

Murat Balaban
Verisoft Bilgi Islem San. Tic. A.S.
Unix Systems Administrator