[LINUX:24957] YNT: mem=128M neden girmem gerekli

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 06 Feb 2001 - 08:57:00 EET

soruna cevap degil ama bilgi olsun diye soyluyorum ve bu sorunu bende merak
etmeye basladim..win nt de de soyle bi sorun vardi: 512kb L2 cache li p2
islemcileri veya boardlari default olarak 256kb olarak goruyordu..sanirim
donanimlari ii secmek ve ozellikle intel chipsetli ve marka ram kullanmak
en ii si..