[LINUX:24936] Disk image

From: Mustafa BINATLI (linux@deba.com.tr)
Date: Mon 05 Feb 2001 - 20:52:52 EET

Merhaba,

  Linux kurulu bir diskin image'ini baska bir diske bir dosya
  olarak yazmak istiyorum. Bu dosyayi baska bir diske yazdigimda da
  yine boot edilebilen bir linuxun yazilmis olmasini istiyorum.
  CD'lerdeki ISO imageleri gibi. Bunu hangi komutlarla ya da
  programlarla yapabilirim.

  Yardimlariniz icin tesekkurler...

--
Iyi calismalar,