[LINUX:24935] Suse 6.2 - konsolde setfont?

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Mon 05 Feb 2001 - 20:00:13 EET

Merhaba,

Bu listeye zamaninda türkçe ile ilgili cok mail atildi biliyorum fakat yine de gozden kacirmis olabilecegimi zannettigim bir nokta daha cikti karsima. Ikinci makineme Suse 6.2 kurdum, ekran katim desteklemedigi icin sadece konsolda calisiyorum. Loadkeys trq komutuyla türkçe klavyeyi yüklüyorum fakat sefont komutunda bir acaiplik var, sadece lat5u* fontlariyla olan bir sorun degil, bütün fontlarla denedigimde gene aldigim hata ayni. Ornegin, setfont lat4u-16.psf.gz komutunu verdigimde boyle bır hata karsima cikiyor: setfont: PIO_FONT: Invalid argument

Bildigim kadariyla mandrake'de fontlari ayarlamak için setfont yerine consolechars komutu kullaniliyor.
Peki suse'de bunun icin kullanilan ozel bir komut var mi?

Tesekkurler.

 mesajini
listeci@bilkent.edu.tr adresine gonderiniz.