[LINUX:24928] Re: redhat6.1 sistem upgrade

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Mon 05 Feb 2001 - 17:49:47 EET

teorik olarak degismemesi lazim, deneyen bir arkadas daha net cevap
verecektir,
fakat kurulum öncesi configrasyon dosyalarinin ve gerekli datalarin yedegini
almani
öneririm, rh6.2 de turkce kurulum problemi var dolayisi ile kurulumu
bitiremeden
kilitleniyor, ingilizce kurulum yaparsaniz %99 da kilitlenmez.