[LINUX:24844] Boot disk olusturmak ONEMLI !!!!! (isinize yarayabilir)

From: barisakan (barisakan@doruk.net.tr)
Date: Sat 03 Feb 2001 - 01:50:03 EET

Merhabalar...
Gecende bootdisk sorunuma cevap veren Serdar arkadasima
tesekkurler ederim.Boot disk yaratma gereksinimim askinda
lilo konfigurasyinunu tam olarak yapamamamdan
kaynaklanmisti. DAha liloyu cozemedim ancak bootdisk yaratma
hakkinda birseyler ogrendim.Ki bana gelen disk yaratma
metodlari gozumu korkutmustu.Nasil yaratilir buldum ancak
tum linux surumlerinde aynen gecerlimidir
bilemiyorum.Okudugum kitap 6.2 red hat i taban alarak
anlatiyor ve en dip koseye koymuslar kodu kullandiktan sonra
zaten bu konuya nedenbu kadar az degindigini ve gozumden
kactigini anladim bootdisk yaratmak icin komut mkbootdisk
komutu..
kullanirken = mkbootdisk (kernel versiyornu) = seklinde
yazip bir de disket koymak yeterli ..
Bana yardimlariniz icin tesekkur ediyorum bu bilgiyi de
sizlerle paylasmak istedim.sanirim cik daha kolay bir yol ..
Simdi ben gidip su karakter sorunumla ugrasmaliyim Turkce q
klavyeyi tanimlamam gerek.Biraz ugrasacagim yapamazsam
birilerinin yardimina basvuracagim artik....Sanirim karakter
sorunum mailde bariz bir sekilde anlasiliyor..

Sevgiler ve saygilarla...