[LINUX:24836] Re: Anlamsız tartismalar maalesef devam ediyormus!

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 23:27:53 EET

On Friday 02 February 2001 20:09, you wrote:
> bilkentin listesinden ciktigimi sanarken tam 1 sene sonra tekrar bugun
> yeniden mail almaya basladim, acaba neler oluyor diye gun boyunca takip
> ettim ama goruyorum ki hala burada MS ve isletim sistemleri soyledir
> boyledir, yok DNS server'larini Linux'a emanet etmisler gibi anlamsiz
> mailler girla gidiyor...microsoft bana bu maili yazmam icin para falan da
> vermedi, bir kac soz edip, saygida kusur etmeden tekrar ayrilacagim
> listeden. oyle veya boyle bugun Microsoft dunyanin en buyuk yazilim
> firmasidir. Linux MS'in en ciddi rakibidir(bunu MS de kabul ediyor) ve cok
> [...]

Selamlar,

Simdi iki tane M$ kotuleyen mail attik diye is yapmiyormu oluyoruz ?

Dunyanin en buyuk yazilim firmasiymish PEH !!!. Dunyanin en buyuk yazilim
firmasi nedeni ile dunyadaki mevcut IT sektoru aceba yilda kac yuzmilyon
dolari cope atiyor hic dikkat ettinizmi sayin arkadasim ?

Gelelim detayina. Siz biraz aciklayin bakalim M$ WinNT ve Win2K gercegi
neymis ?. Bu urunleri kullanmak sirketlere ve insanlara kaca mal olurmus ?
M$ sagdan soldan tirtiklayip ucubeye cevirdigi sistem araclarini nelermis?
NT 4.0 da ortaya attigi WINS aceba simdi nerdeymish ?
Acaba Active Directory Server de ne gibi DIZAYN HATALARI VARMIS.

Kazik kadar M$ neden kendi DNS sunucularini calistiramazmis ???...
Rus hacker tayfasi tarafindan M$ firewall sistemleri nasil parca pincik
edilip M$ sistemine sizilirmis?

Ayrica 100 Kullanicili bir sirketin. E posta, Web Server, Firewall, Proxy,
DNS, File ve Print sharing islemi %100 M$ tarafindan karsilandiginda TR
fiyatlari ile kaca cikar, rica etsek bunu da yazarmisiniz ?

Biz bizimkini yazalim. BEDAVA.

Kusura bakmayin sayin arkadasim ama. BOS konusuyorsunuz. Lutfen kendi
yolunuzda ilerlemeye devam ediniz.

Benim kanaatimce M$ dunyanin en iyi yazilim firmasi degilidr. M$ dunyanin en
iyi Pazarlama firmasidir.

Benim nazarimda M$ Dogan SLX'leri Mercedes 500 SEL fiyatina satan ustune
ustluk bu urunlerin Mercedes 500 SEL oldugunu idda eden daha kotusu
musterilerini buna inandiran bir firmadir.

Siz kullandiginiz Dogan SLX lerinizi Mercedes 500 SEL olduguna
inanabilirsiniz. Bu sizin sorununuz. Lutfen kendi sanrilariniza bizi ortak
etmeye calismayiniz.

Dahasi, bu gun elindeki tum Medya gucunu kullanarak, insanlara yanlis bilgi
veren, dunya insanlarina en buyuk katkilardan biri olan GNU / Linux projesini
FUD taktikleri ile kotuleyip, yok etmeye calisan ve ulkemize 5 kurus faydasi
olmayan bir firmanin tamtamciligini, Linux Kullanicilari listesinde yapmak
Abesle istigaldir.

--
Sancar  "Delifisek" Saran                                    saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator