[LINUX:24801] Re: performans sorunu

From: Bülent Bolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 12:37:39 EET

>pent133 32 ram 8 gb'lik hd ile rh6.2 kullanmaktayım.Performans bakımından pek
>tatmin edici değil.Arka planda çalışan apache gibi server'lar olmamasına
>rağmen
>alet kasıyor biraz.Mesela netscape java bulunan sayfalarda kilitlenebiliyor,
>birden fazla netscape penceresi ile çalışmak istediğimde bilgisayar
>zorlanıyor,mp3 dinleyip aynı zamanda surf yapmak imkansız...
> Performans arttırıcı ipuçlarına ihtiyacım var sanırım.Yoksa bu konfigurasyon
>için rh6.2 biraz ağır mı kalıyor?
>
>not:kde pencere yöneticisi kullnaıyorum ve ev kullanıcısıyım.

  mevcut 32 mb nin %30-40 i KDE ye gider, geri kalani Netscape'e, mp3
dinleyecek yer kalmaz. NC'nin Linux surumu asiri hantal ve bellek
dusmani.128 mb bile 4. pencerede kasiyor. Opera gibi hafif browser lara
bakmanizi tavsiye ederim. Ya da en iyisi hazir 64 mb sdram ler 30$ iken ram
upgrade..
PS: favori browser ım halen lynx.......