[LINUX:24800] Re: =?iso-8859-9?B?QXlu/SBkaXNrIGlsZSBmYXJrbP0gY29uZmlndXJzYXlvbmxhcmRhIOdh ?= lışmak

From: Bülent Bolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 12:37:26 EET

At 17:02 01.02.2001 +0200, you wrote:
>Cümleten Merhaba,
>Bende bir adet hd var ve üzerine rh 7 yüklü. Seyyar olduğu için bi evdeki
>farklı configurasyondaki bilgisayarıma bağlıyorum bi işyerindeki
>bilgisayarıma bağlayıp çalıştırabiliyorum. Sorun şu: xf86config ve
>ethernet kartı ve modemle dial-up bağlantılar var. her seferinde yeniden
>ayarlamaktansa ekran kartı için ve diğer ayarlar için pratik bir yöntem
>var mı? hadi /usr/bin/X11/xf86config dosyasını her iki bilgisayar için de
>yeniden oluşturup saklayabilirim. ya diğerleri? sevgilerimle..

tum kartlari (eth, ekran k. vs) modul olarak derlersiniz, (ama modulleri
sadece derleyin, install etmeyin) 2 minik script yazarsiniz 2ser satirlik.
scriptlerde kullandiginiz donanima iliskin modulleri yukle komutunu
verirsiniz(modprobe ethernetin modulu, modprobe ekran kartinin modulu
vs..), her boot ta hangi makinedeyseniz ona ait scripti calistirirsiniz.

B. Bolat
YTU Elektronki ve Haberlesme Mh.Bl.
bbolat@yildiz.edu.tr