[Linux] Re: virtual hosting

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Tue 31 Jul 2001 - 10:33:13 EEST

On Tue, Jul 31, 2001 at 09:44:29AM +0300, ozmalkoc@proda.com.tr wrote:

> Maalesef. Anlatamamisim anlasilan. /var/www/html dizini altinda;
> host1.com.tr icin index1.html,
> host2.com.tr icin index2.html,
> host3.com.tr icin index3.html,
> ... duruyor.
> Apache config dosyasinda virtual host tanimlarken host1.com.tr'nin document
> root directory'si surasi olsun, host2.com.tr'nin burasi olsun diyoruz.
> Dolayisiyla gidip o directory'deki index*.* (ya da ayarlar nasil
> yapilmissa) dosyasini ariyor. Benim ornegimde, bu index*.*'lar bir tek
> directory'de...
>
> Simdiden tesekkurler ve iyi calismalar.

host1.com.tr icin document root olarak /var/www/html/host1 'i tanimlayin
host2.com.tr icin document root olarak /var/www/html/host2 'i tanimlayin

/var/www/html/host1 icinde bir .php veya javascript ile index yazip index1.html 'e yonlendir

digerlerini de benzer yolla yap.

isinizi gorur herhalde,

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --