[Linux] Re: virtual hosting

From: ozmalkoc@proda.com.tr
Date: Tue 31 Jul 2001 - 09:44:29 EEST

>dogru anladiysam, virtualhost taniminiz icine soyle yazabilirsiniz;
>ServerAlias xxx.com, yyy.com, zzz.com, ...
>hepsi ayni web'i tanimlayacaktir.
>
> Doruk

Maalesef. Anlatamamisim anlasilan. /var/www/html dizini altinda;
host1.com.tr icin index1.html,
host2.com.tr icin index2.html,
host3.com.tr icin index3.html,
... duruyor.
Apache config dosyasinda virtual host tanimlarken host1.com.tr'nin document
root directory'si surasi olsun, host2.com.tr'nin burasi olsun diyoruz.
Dolayisiyla gidip o directory'deki index*.* (ya da ayarlar nasil
yapilmissa) dosyasini ariyor. Benim ornegimde, bu index*.*'lar bir tek
directory'de...

Simdiden tesekkurler ve iyi calismalar.