[Linux] KabloNET Acil...

From: sharkdiver (SharkDiver@turk.net)
Date: Mon 30 Jul 2001 - 17:51:02 EEST

İkinci etherneti Slackware 7.1 tanıtmayı başardım..
ifconfig ile ıp ve netmask vermeyide başardım.. Fakat reboot edince
ıp ayarları gidiyor bunu nasıl sabitlerim..
Şimdi asıl merak ettiğim kablonet için bunun ayarlarının nasıl
yapılacağı..
bunun için yardım edebilirmisiniz? Bildiğim kadarıyla sadece dhpc
ayarının yapılması gerekiyor.. yani onun açık hale getirilmesi acaba
bu nasıl oluyor.. ve tabii reboot edince onunda gitmemesi gerekiyor
nasıl olacak bu iş yardım lütfennnn
teşekkürler şimdiden..

Yusuf

http://yenikayit.turk.net adresine tıklayın, Siz de üye olun!