[Linux] redhat 7.2 - X ??

From: ferit toy (ferittoy@yahoo.com)
Date: Wed 01 Aug 2001 - 17:25:15 EEST

selam..

redhat 7.2 kurdum. acilista X'i calistiracak sekilde
kurdum. X normal olarak aciliyor.

root ve sifre yazarak sisteme giriyorum. normalde once
bazi ayarlari kontrol edip (6 asamada) sonra
masaustunu getirmesi gerekir. ama ilk asamayi
gecemiyor.

"sureclerarasi baglanti kuruluyor" kisminda bir sure
bekledikten sonra, mavi ekranda takiliyor.

makine adi kisminda turkce karakter kullanmistim
kurarken (donanım2). bunla ilgili olabilir mi?

ya da pratik bir cozum yolu var mi? (sistem acilirken
hersey normal [TAMAM] ya da [OK]).

tesekkurler... ferit.