[Linux] Re: Kota Problemi

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Fri 03 Aug 2001 - 12:51:39 EEST

Merhaba Abbas,

Friday, August 03, 2001, 12:21:25 PM, you wrote:

AAK> Merhaba,

AAK> Su anda elimde bir adet Slackware 7.1 sunucu var. Agdaki diger
AAK> makinalarda ise SuSE 7.1 var ve yp kullaniyorum. Kullanicilar ana sunucuda
AAK> ki kendi dizinlerine nfs vasitasiyla ulasiyor. Benim problemim ise ana
AAK> sunucuda kullanilan kotalar dogru bir sekilde calisirken, diger
AAK> makinalarda kullanicilarin nfs vasitasiyla ulastiklari ana sunucuda ki
AAK> dizinlerindeki kota haklarini istedikleri kadar asabilmeleri.

AAK> Bu sorunu asmanin yolu nedir ?

aklima bisi geldi belki fikir verir.win2k da admin login olan kisi
diger win2k prof ve serverlarida yonetebiliyordu.siz bu kota hakkini
root kullanici icinde yaptinizmi? ve kullanicilar kendi linuxlarina
root olarak mi baglaniyorlar?

--
DEBA A.S. IT Depertmant,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr