[Linux] Kota Problemi

From: Abbas Ayhan Kanmaz (kanmaz@be.itu.edu.tr)
Date: Fri 03 Aug 2001 - 12:21:25 EEST

 Merhaba,

 Su anda elimde bir adet Slackware 7.1 sunucu var. Agdaki diger
makinalarda ise SuSE 7.1 var ve yp kullaniyorum. Kullanicilar ana sunucuda
ki kendi dizinlerine nfs vasitasiyla ulasiyor. Benim problemim ise ana
sunucuda kullanilan kotalar dogru bir sekilde calisirken, diger
makinalarda kullanicilarin nfs vasitasiyla ulastiklari ana sunucuda ki
dizinlerindeki kota haklarini istedikleri kadar asabilmeleri.

Bu sorunu asmanin yolu nedir ?

 Iyi Calismalar

A. Ayhan Kanmaz