[Linux] Re: Slackware'da FTP ile ilgili sorun ACYL

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Wed 01 Aug 2001 - 17:18:58 EEST

Sorun %99 kullandiginiz Hub'dan kaynaklaniyor(hatta markasi eminim
SureCom'dur :) Hic MTU ile ugrasmayin, once local networkte dosya kopyalamayi
halledin ardindan varsa diger sorunlarla ugrasirsiniz :) Ilk olarak
Hub'lardaki portlari tek tek deneyin, saglam portlari isaretleyin. Bir kac
Hub cascade halde calisiyorsa tum networku devre disi birakip sifirdan
baslayarak tum baglantilari yeniden yapin, kontrol edin, boylelikle sorun
hangi Hub'dan basliyor ogrenin. UDP ve ICMP tabanli servislerle denemeyin
sistemi cunku paketler kucuk oldugundan bunlarda duzgun sonuc veriyor. Bunun
yerine 1 MB'lik bir dosyayi kopyalamayi deneyin, belli bir sureden sonra
takiliyor veya inanilmaz dusuk hizlara iniyorsa sorunun Hub'lar arasi
baglantilardan birinde oldugundan emin olabilirsiniz.