[Linux] Re: H+BEDV Antivir/X

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Mon 30 Jul 2001 - 15:40:28 EEST

On Mon, Jul 30, 2001 at 02:47:53PM +0300, Özmen Emre Demirkol wrote:
> Merhaba;

> [...]

Mcafee'yi de kurun ve amavis'i yeniden derleyin. O otomatik mcafee'nin varligini sezecektir. FUSE6 Windows icin bir uygulama anladigim kadari ile. Cunku o sitede linux/bsd urunleri .tgz uzantisi ile dagitilirken windows urunleri .zip ile dagitiliyor. FUSE de zip. Site henuz yapim asamasinda gibi gorunuyor hicbir ayrinti vermemisler. MCafee'nin sistesinde de unix mail scanner programinin bir tanitimini kucuk bir linkini goren varsa haber versin. Parasi ile alacagim ama ilgili bir link goremedim bir turlu. Daha once listeden bir arkadas gondermisti bana 30 gunluk deneme surumunu. Baska da birsey yok elimde. .DAT'larini bulmak cok kolay, sitesinde var.

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --