[Linux] H+BEDV Antivir/X

From: Özmen Emre Demirkol (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Mon 30 Jul 2001 - 14:47:53 EEST

Merhaba;

        Bizim sistemimizde amavis antivirüs olarak ta H+BEDV Antivir/X var. Bu aralaryeni bir virüz mail yoluyla yayılmaya başladı. Bizde antivirüsü update etmek istedik. Lakin şöyle birşey başımıza geldi. Antivirüsün update i FUSE6 olarak geçiyor ve download edince "antivir.vdf" ve "setup.fu1" adlı iki dosya geliyor. Bunları kullanarak nasıl update yapacağımı bulamadım. Setup ı ./setup.fu1 olarak çalıştırınca yazılım hatası veriyor. antivirüsün ilk zamanda kuruğumuz install ın içine atıp çalıştırıncada olmadı. Bu updateyi nasıl yapabilirim. Bilen varsa yardımını rica ediyorum. Teşekkür edrim...

Not: I-Worm.Sircam.A virüsü sistemde geziniyor.