[Linux] Re: Bip sesi + biraz off topic

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 31 Jul 2001 - 14:37:10 EEST

Merhaba Genco,

Tuesday, July 31, 2001, 5:17:58 PM, you wrote:

GY> merhabalar,

GY> slackware 8.0'da makina belli bir sure calistiktan sonra hic
GY> kesilmeyen bir bip sesi veriyor. Ben makinaya bir tus ile bip sesi
GY> gonderdigimde susuyor.9-10 dakia sonra bip tekrar basliyor.Oncede baska
GY> bir makinada da yasamistim ama cozumu bulamiyorum. Sorun 166 mmx olan
GY> islemciyi AMD K6 II 500 islemciye yukselttikten sonra basladi.Donanimsal
GY> gorunuyor. Core voltaj ayarlarini cpu bilgilerine gore ayarladim ama sorun
GY> var.. Herhangi bir fikri olan var mi?

GY> Not: cpu nun asiri isinmasi bu sesi cikartir mi? Sanki cpu fazla isiniyor
> [...]

amd kullaniyorsan gusel bir sogutucu kullanman lazim.amd sogutucu diye
normal fanlar bir ise yaramaz.ve o bip sesi bios nedeniyle geliyor
bios ayarlarinda cpu sicakligi ile ilgi bir kisim vardir.orayi
disabled ediniz.ama sogutucuyu degistirmeyi unutmayin..

--
DEBA A.S. IT Depertmant,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr