[Linux] 3d modelling ve tesekkurler

From: Emre Baydur (anticode@mynet.com)
Date: Fri 03 Aug 2001 - 01:57:23 EEST

           merhaba

   oncelikle soylemek isterimki ses kartimi sonunda tanittim. Tum
arkadaslara yardimlari icin cok tesekkur ediyorum eger ogrenmek
istiyorsaniz sorunum bios umdan kaynaklaniyormus. her neyse
gecenlerde bir arkadas linuxta 3d modelling icin program sormustu
freshmeat=E7nette gezerken buldum isine yarayanlar icin...

http://wolfpack.twu.net/Vertex/index.html

saglikli ve linux lu gunler