[Linux] Slackware'da FTP ile ilgili sorun ACİL

From: sharkdiver (sharkdiver@turk.net)
Date: Wed 01 Aug 2001 - 13:26:26 EEST

Herkese selam,

Slackware 7.1 var. ve bu makina windows makinalarda ftp yaptığımda
ancak 3KB dosya gönderebiliyorum.. Daha fazlasında beklemeye başlıyor
ve sonra atıyor..

Yine slack net dağıtırken windows makinalar win makinalar ile ftp
yapmaya kalktığımda (örn. geocities) aynı sorun devam ediyor.. Nette
ki makinalarada dosya gönderemiyorum. Hatta webmail bazlı (yahoo)
yerlerde dosya attachment işlemlerinin de sonu aynı.. bekliyor
attachment filan yok.

Ama velakin ftp slackın kendisinde yaparsanız örn. geocities'e
canavar gibi gönderiyor.. veya pine ile mail attachment yaparsanız
canavar gibi gidiyor..

Acaba slack içinde terminaller için ftp olayında bir kısıtlama mı var?

İlgilenen ve yardımcı olan herkese teşekkürler

Yusuf KAYAOĞLU

http://yenikayit.turk.net adresine tıklayın, Siz de üye olun!