[LINUX:19957] Re: Linux + VMWare (NTServer)

From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Mon 25 Sep 2000 - 19:51:08 EEST

"A.GUNES" wrote:

> selam,
> linux makinasina vmware'de NT kurup
> ayni makinayi hem linux server,
> hem nt server olarak kullanan oldu mu?
> (tek eternet, ayni ip, linux disariya web+ftp+telnet vb. server,
> nt laboraturda oylesine bir ogrenci server'i)
> (makina PIII, 512m ram, 20GB hd.)
>
> tesekkurler.
> _ag_

Evet ben test icin kullandim.. Ayni IP yi kullanamazlar zira bir
networkte bir IP den bir tane bulunur ve VMWARE gercek bir VM oldugundan
kendisini ayri bir makina olarak dusunur.. Fakat eger ogrenciler icin
bir file server kuracaksaniz NT yi neden dusunuyorsunuz ? Linux box inin
PDC olarak da hizmet verebilir SAMBA paketiyle.

Dogan ZORLU,