[LINUX:19956] Re: Ynt: Re: Ynt: Bazi sorular (fwd)

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Mon 25 Sep 2000 - 19:09:55 EEST

Selamlar.
Bir konu benim cok canimi sIkIyor.Uzerinde durmadan
edemiyecegim.Biliyorum gene konu baska yonlere
cekilmis olacak ama "Ben linux ogreniyorum.Neden
cunku windowstan nefret ediyorum yada Bill Gates denen
gercekten zeki vede caliskan sahistan cok nefret
ediyorum gibi felsefelerim var " tarzi dusunceler
bence cok sacma aslinda eminim bunu soyleyen
arkadaslarda otursalar 5 dakika dusunseler olayin
aslini kendileri daha iyi anlacaklar.Benim kimseye bir
sey ogretmeye yada dikte etmeye niyetim yok.Bunu
yaparsam igreti olur cunku.Linux e yeni baslayan
arkadaslar biliyorum biraz zor ama lutfen neden linuxe
baslayacaklarini biraz dusunsunler.Bu olay universite
sinavlarina hazirlanmaya benziyor(Sanirim cogumuzun
basindan gecti)gerci sadece universtite sinavlarina
degi hayatta ne varsa ne elde edilmeye calisiliyorsa
ona benziyor.Eger bir hedef olmazsa (kaldiki bence
microsofttan nefret ediyorum o yuzden linux
kullaniyorum gibi bir olay olamaz ; olmamali.) neyi ne
kadar ogreniriz.Ben biraz utopikte olsa linuxu
Turkiyemin dunyaya acilmasi icin bir firsat olarak
goruyorum.Neden boyle dusunuyorum soyliyeyim.Genelde
yurt disi irc kanallarina takilirim orada malum bir
cok milletten insan var.Arasira ozel muhhabetlerde
olacak dogal olarak iste o muhabbetlerde ben I am from
Turkey diye yazinca sasiriyorlar.Ama inanin onlarin
sasirmasi beni sevindiriyor.Dusunun bir kere
linuxtoday.com da Ahmet bilmemne adli birisi
kernel-3.3.Xbeta patchini yazdim isteyen su adresten
indirebilir desin.Buna benzer bir dusunceyide Suleyman
Ciliv zikretmis.İsteyen bu haftaki bthaber dergisinden
okuyabilir.Yada varmi bilmiyorum ama
www.bthaber.com.tr adresidnen de okuyabilir.Allah
derim ne harika olur.Vallahi sevincten olurum.Bence
sizde ayni duygulari yasarsiniz.Hatta cogunuz benden
daha derinden yasarsiniz bu duygulari.Ayni olayi
gecenlerde postaci ile yasadim desem abartmis olmam.

Sonuc olarak iste bence microsoft soyle microsoft
boyle tarzinda dusuncelerden ziyade bu tarz dusunceler
daha dogru olur gibime geliyor.
Biraz hissiyatimi yazdim.Sıkılan arkadaslar olmus
olabilir.Ama icimden geldi.Hatam olmussa affedilsin

SAYGILAR

--- mesut akbaba <mesut@likom.com.tr> wrote:

> Agbı yagg bana su lınux sı ogretın lutfen canım
> sıkılıyor yoksa bıll amcanın
> cesetlerınden

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
ofsenlinux@yahoo.com
ofsen@yahoo.com
/*In God We Trust But All others must have a X.509 ceritificate
*/