[LINUX:19942] Re: Ynt: Re: Ynt: Bazi sorular (fwd)

From: Emre Ayvaz (emre@linuxtr.com)
Date: Mon 25 Sep 2000 - 14:10:07 EEST

-----Original Message-----
From: mesut akbaba <mesut@likom.com.tr>
To: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr>
Date: 25 Eylül 2000 Pazartesi 14:32
Subject: [LINUX:19937] Re: Ynt: Re: Ynt: Bazi sorular (fwd)

konsolda (linuxconf ), X de (apps menusunde ) yada herhangi bir yerden
browser uzerinden linuxconf u calistirman bir cok islemi kolayca yapabilmeni
saglar.
user acarsin, vs vs .

menulerini incelemeni tavsiye ederim..

kolay gelsin.
ea

ben ılk kez lınux se merak sardım bu ıslerde basıma kaldı
lınuxconf ve userconf nasıl kullanabılırm
ıpchanins le nasıl port acıp kapatabılırım yardım edersen sevırım