[LINUX:19915] Bazi sorular (fwd)

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 24 Sep 2000 - 11:57:27 EEST

 Bana iletilen bazi sorular:

>%%%%%%%%%%
 Rahatsız ettıgım ıcın sımdıden ozur dılerım
 Bır kac problemım var yardımcı olursanız sevırım
CUNKU GECENDE BU KONU HAKKINDA SIZDEN BILGI ISTEDIM AMA DISARIDAN PEK YARDIM
GOREMEDIM ASLINDA HIC GORMEDIM DESEM DAHA DOGRU OLACAK
YARDIM YADA BILGI VERIRSENIZ SEVINIRIM

 1 - Ip numarasına gore bır portu nasıl o kullanıcıya gore acmak veya
 kapatmayı nasıl yapabılırım
 2 - Kısının gelen maili makınasında ındıremedıgı zaman lınuxten nasıl
 gorebılırım ve nasıl sılebılrım
 3 - Nasıl bır mail kullanıcısı acabılırım
4 - Acılmıs olan bır kullanıcıyı nasıl sılebılırım
 5 - Lınux conf bolumunu nasıl degıstırebılırım
 6 - Dns veya gateway sabnetmask bolumunu nasıl olusturabılırım
 7 - Bazı kullanıcılara lınux kullanım hakları verebılırm ( nt admın gıbı )
 8 - Bu ıslemlerı yapmam ıcın ılla makınayı root olarakmı acmam lazım yada
 kendı sıstemımden acmam mı lazım

 Yardımcı olursanız cok sevınırım
 Sımdıden tesekkur ederım
 Calısmlarınızda basarılar dılerım