[LINUX:19914] star office 5-1 kurulum problemi

From: metehan karaduman (ekaraduman@ixir.com)
Date: Sun 24 Sep 2000 - 01:26:05 EEST

Selam,

Red Hat 6.2 kullaniyorum, 600 Mb bos alanim var. Star Office 5.1 ile
gerekli fontlar ftp gelecekten
indirdim. 68 Mb'lik sabrimi takdir edersiniz. kpackage'a install dedigimde
sırayla su hatalari verdi:

- file/usr/share/icons/html.xpm from install of star_office_5.1-1 conflicts
with file from package
   kdebase-1.1.2-33
- file/usr/share/icons/mini/html.xpm from install of star_office_5.1-1
conflicts with file from package
   kdebase-1.1.2-33
- file/usr/share/mimelnk/text/html.kdelnk from install of star_office_5.1-1
conflicts with file from package
   kdebase-1.1.2-33
- installing package star_office_5.1-1 needs 51 Mb on the / file system

Star Office kurmak icin ne yapmaliyim?Yardimlarinizi bekliyorum.

Not:
Ozgur Sefik'e selam. dedigin yoldan gittim, artik her acilista mount'a
gerek kalmadi. "0 0"
kullandim. Tesekkurler.