[LINUX:19910] Re: uugetty

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sat 23 Sep 2000 - 19:56:47 EEST

selamlar...

Sorular:

1. DNS nerde ?
   options.ttySX dosyasina "ms-dns xxx.yyy.zzz.www" veya "msdns xxx.yyy.zzz.www" seklinde, hangisi dogruydu su an hatirlamiyorum, Client icin DNS adresi atamaniz gerekli. man page'de dogru syntax yaziyor..

2. Fazla sabit IP'niz var mi ? Yoksa masquerading yapmaniz gerekecek ?

Sanirim yok. Bu durumda options.ttySX dosyasinda

192.168.2.1:192.168.2.129
netmask 255.255.255.0

seklinde tarif verin.
sonra

ipchains -A forward -s 192.168.2.128/25 -d 0/0 -j MASQ

komutu ile masq. yapin.

Eger sonucu listeye yazarsaniz, hem beni sevindirir, hem merak edenleri mutlu edersiniz.

Saygi ve sevgiler..