[LINUX:19907] Re: [Re: mars]

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sat 23 Sep 2000 - 19:01:20 EEST

Merhabalar..

Mars_nwe ile birlikte, login.exe ve drive mapping icin map.exe komutlari gerekli. Bunlari alip, /var/mars_nwe/sys/login dizinine veya nwserv.conf'ta tanimladiginiz dizine kopyalarsaniz, DOS clientleriniz de kullanilir hale gelir.. Gelir de, eger BSA gelirse, alir hepsini goturur. Bir suru de mahkeme vs. cikarir. Bu programlar NetWare paketinin lisansi altindadir. Bu paketin en kucuk programi icin dahi NetWare lisansina ihtiyaciniz var, bu iki programi paketten ayiramazsiniz. Client For NetWare networks icin de, MS WinXX lisansi lazim. Linux ve demokrasilerde careler tukenmez.

ftp://www.compu-art.de/mars_nwe/mars_dosutils-0.17.tgz

paketinden, net.exe cikiyor. Bu yeterince is goruyor. Ayrica,

http://www.compu-art.de/mars_nwe/index.html
http://www.compu-art.de/download/mars_nwe.html

adreslerine bir ugrayin. Hem en son surumleri, hemde cesitli bilgileri temin edebilirsiniz.. Bu arada, FreeDOS ile baglanmak biraz zor oluyor. Ama RxDOS+NW3.12 client ile baglanti da ben sorun yasamadim.

Saygi ve sevgiler..