[LINUX:19902] Re: lilo

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Fri 22 Sep 2000 - 22:10:17 EEST

--- cumhur ertek <cumhur@ertekler.com> wrote:
> Linux kurulmus bir harddisk' e sonradan baska
> isletim
> sistemi kurmak istedigimde "li" yazisi gelip
> duruyor.
>
> Linux' un standart uygulamalri disinda low level
> format, partition magic, fdisk' le partition' lari
> kaldirip yeniden yaratmak vb... hepsini denedim.
>
> "li"' den otesine gidemedim.
>
> Yolunu bilenlerin yardimini rica ediyorum.
> -- Cumhur ERTEK --

 arkadaslarimizin dedigi fdisk/mbr bu isi mutlaka
cozuyor olmali,ama cozmuyor dediniz. Emin degilim ama
boot virusu veya benzeri bir sey bu soruna sebep
olabilir gibi geliyor. Kesin cozum istiyorsaniz norton
disk editor gibi profesyonel bir disk editor
kullanarak ilk sector u tamamen ucurmaniz (silmeniz)
gerekiyor. fiziksel olarak sector 0 ( sıfır ) . hard
diskinizde fiziksel hasar yoksa ( ki oldugunu
sanmiyorum) bu islem HARD DISKINIZDEKİ BUTUN DATANIN
KAYBOLMASINI saglayarak ( daha dogrusu datayı organize
eden kısmı yok ederek) aynı zamanda sorununuzu da
cozecektir.

                             Onur Kucuk