[LINUX:19901] DIKKAT!!! Izmir toplantisi

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Fri 22 Sep 2000 - 21:14:27 EEST

Selamlar,
Listede duyuruyu yaptiktan sonra yaklasik 35-40 kisiden olumlu cevap aldim. Bu
rakam bekledigimin cok uzeriydi. Buyuk bir sorun, bu kadar katilimcinin bir
yerde bulusup sohpet etmesinin cok zor olmasi....

En mantiklisi bir iki hafta sonra, organize edilmis bir sekilde bir toplanti
salonunda bulusup, hatta bir seminer verilmesi seklinde olabilir. Goruluyor ki
Izmir' de bu konuya ilgili epeyce kisi var ve birlikte cok guzel seyler
yapilabilir.

Ben yarinki toplantiya yetisebilir umudu ile EMO (Elektrik Muhendisleri Odasi)
toplanti salonu icin iletisime gectim fakat zaman darligindan dolayi gecerli
bir cevap alamadim. Bu nedenle 23 Eylul' de yapilmasi planlanan toplantinin
daha sonraya ertelenmesini oneriyorum.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak