[LINUX:19748] Re: FrameRelay Kapanirsa?

From: K. Egemen Ozden (ozdenkem@btae.mam.gov.tr)
Date: Tue 19 Sep 2000 - 08:24:59 EEST

merhaba,
tcpdump denen, network uzerinde gidip gelen paketleri
gosteren bir program var. red hat le kurulu geliyo.
Ping komutu ICMP echo paketi uretir karsiliginda ICMP reply gelir.
tcpdump icmp , dersen network uzerindeki icmp paketlerini gorursun.
bi boyle bak bakalim Echo requestlere reply geliyomu.Belki cikar bi
cozum.

kolay gelsin