[LINUX:19718] JSDK2.0

From: Aydin Kocak (akocak@mu.edu.tr)
Date: Mon 18 Sep 2000 - 22:58:53 EEST

Selamlar;

Gecenlerde ApacheJServer kurmak girisimde bulundum jdk1.1.7 yi indirip
kurdum jsdk20-solaris2-sparc.tar.Z
isimli dosyayi indirip actim dosya sanki laris icin ve sparc islemciler
icin gibi gozukuyordu ancak indirecek baska bir dosyada yoktu sonradan
zaten bu dosyanin kullanildigini ogrendim java.sun.com adresinden .
java.apache.org'dan ApacheJServ-1.1.2.tar.gz yi indirip actim daha
sonra actigim yerde ./configure
--with-apache-src=/usr/local/apache_1.3.12
--with-jdk-home=/usr/local/java --with-JSDK=/usr/local/jsdk
--disable-debugging

JSDK... configure: error: no javax.servlet.Servlet class or jar with in
/usr/local/jsdk

diyor ancak hem jsdk.jar ve digerleri var
--with-JSDK=/usr/local/jsdk/lib/jsdk.jar ve /usr/local/jsdk/lib olarak
ve cesitli sekilerde denedim ama olmadi ... Sistemim Redhat6.2
Apache1.3.12 JDK.1.1.7 ApacheJser-1.1.2 JSDK2.0 tesekkurler...

Iyi calismalar
Aydin Kocak