[LINUX:19717] Re: ctrl+alt+del tus kombinasyonunu nasil degistirebilirim

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Mon 18 Sep 2000 - 22:52:46 EEST

Kadir Leblebici wrote:
> ctrl+alt+del tus kombinasyonunu degistirmek istiyorum bunu nasil yapabilirim
> yapmak istedigim ilk olarak squid i stop ettirmek daha sonra makineyi
> restart ettirmek

Sorunun cevabi tam olarak verilmemis. Evet, ctrl-alt-del init 6'ya
dusurur sistemi, rc6 ile ilgili scriptlerle bu is bir yere kadar
halledilebilir. Ancak soru kombinasyonla yapilacaklari degistirmek ise
bakilacak yer farklidir.

Oncelikle /etc/inittab'a goz atacagiz:

# Trap CTRL-ALT-DELETE
ca::ctrlaltdel:/sbin/shutdown -t3 -r now
Cok guzel. :-) Bu kadar esasinda, oncesi sonrasi yok, daha ne diim ki?
Bu satiri istediginiz gibi scriptleyiniz.