[LINUX:19679] turkce karakterler kafayi yedirtti

From: Volkan YILDIRIM (volkan@ozzmosis.pleksus.net.tr)
Date: Sat 16 Sep 2000 - 10:56:28 EEST

abilerim ablalarim
slackware linux te
console da turkce karakter gostericem diye kafayi yemis bulunmaktayim.
daha once de buraya mail attim cevap gelmedi
problemi tekrar yaziyorum:

simdi loadkeys trq, tr_q-latin5 falan diyerek
keyboard mapping i yapiyorum problem yok
noktaya basinda . cikiyor

setfont ile de bilimum turkce fontlari denedim
iso-9 mu dersiniz lat5u-16 mi ama bi turlu turkce karakterleri
gostertemedim. alet beep diyor baska bisey demiyor.

sakin howto yu oku demeyin zira yaladim howto da benim yaptiklarimdan
baska birsey yazmiyor..

redhat te ayni seyleri yapinca problem olmuyor
yani canavar gibi turkce karakterleri goruyorum

ama slackware 4.0 da ve 'daha yeni kurdugum slackware 7.1' de
yaladim yuttum beceremedim

kernel da nls, iso latin 5 hepsinin destegi var

noolur derdime acilen bir care

saygilar