[LINUX:19677] Re: linux acılırken

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Sat 16 Sep 2000 - 10:15:04 EEST

Tolga Güver wrote:
> daha önceden çalıştığı halde mandrake 7.0 sistemim x window'u açmıyor daha
> doğrusu bilgisayar normal bir şekilde açılıyor fakat tam x window arabirimine
> geçeceği sırada ekranın frekansını ayarlarken takılıyor ve ekran sürekli
> açılıp kapanıyor acaba ayarları komut satırından değiştirmek ve frekans
> ayarını yeniden oluşturmak için bilgisayar açılırken x windowu açmamasını
> sağlayabilir miyim ve nasıl?
Ne yazik ki X ayarlari icin herkes kafasina gore bir program yaziyor ve
XFree konsorsiyumu da bir turlu soole guzel bi VESA driver yazip
herkezin derdini cozmeyi kabul etmedi (essek sipalari :-) ).

Xconfigurator, XF86Setup, xf86config... Mandrake'de ne geldigini
hatirlamiyorum default olarak...

Bende de LG Studioworks 520Si var, daha onceki kici kirik Axion ekranima
gore mis gibi ayar yapinca bu ekrani da takinca calismisti ancak simdi
sifirdan kurumda bu ekrani bir turlu adam edemiyorum 1024x768 icin. :(
Ugrasacak zamanim da olmuyor ki, o da ayri bir olay zaten... :)