[LINUX:19599] Re: Istanbul'da Linux Seminer'i...

From: Zafer Berber (berberz@itu.edu.tr)
Date: Thu 14 Sep 2000 - 15:46:36 EEST

> Şimdi.Ileri seviye uyar ama belirli derecede o konuda uzmanlaşmış kişiler
> lazım.. Onlarında isteğiyle seminer vermek isteyenlere kapımız açık..
> Ileri seviye Linux eğitimleri Inet-TR ve A,kademik Bileşim ?? de veriliyor
> zati.. Belki LKD bunyesindede verilebilinir cok cuzi rakamlarla.

Ben istanbuldayim , istanbuldaki seminerleri kastetmistim burdaki cuzi
rakam neden ? Yapilan seminerler ne kimligiyle yapiliyor camia ? LKD ?
grup ?
Listeye uye oldugumdan beri fark ettigim nokta su gibi geldi hep donup
dolasip ayni yerlerde donuyor gibi bazen cok guzel mailler goruyorum
kendime faydali ve ilginc projeler gibi
burda kernal hacking i secmemdeki maksat ilginc olmasi bilinmemesi vs
bununla ilgili dokuman ben gormedim(turkce)

Erhan Bilgiliyi biliyorum iyi bir programci ve baya bir seyi oturtmus bir
insan sonucta istanbul disinda
Murat Koc un ise kernel dokumanini gordum sadece kernel yapisini
anlatiyordu o kadar

kisacasi var olan seyler uzerinde degilde ne bilim linux un gizli kalmis
yapisini anlatmak
iste core`larin debug edilmesinden tutunda ipv6 ya kadar ne bilim sizde
biliyosunuzdur su anda aklima gelmiyo ama bilen kisiler tarafindan seminer
verilecek baya bir konu var dusuncesindeyim

> Kernel Hacking konusunu anlatmak isterseniz.. kapılar açık.. Birz yardım
> edebilecek size Erhan Bilgili ve Murat Koç var.. Belki Gunay Arslan da
> yardımcı olabilir..

Istanbulda olupta karsilikli cay icip bilgisinden faydalanabilecegim insan
var mi ? yada bana zamanini ayirabilirmi dusuncesi aklimdan gecince cevap
hep hayir
umarim LKD bu birlesmeyi saglar

Saygilar
Zafer Berber