[LINUX:19604] Re: Istanbul'da Linux Seminer'i...

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Thu 14 Sep 2000 - 16:58:14 EEST

> Bu seminerleri neden ileri duzeyde yapmiyoruz zaten oraya gelenlerin cogu
> kendi makinesine linux u kurmus seviyededir tahminimce ,vede turkce
> dokuman baya var;
>
> Ornegin kernel hacking (kernele inceleme yapisini anlatma)
> /usr/src/ dizini gibi
>
> nacizane bir fikrimdi

Selam,

Bu dusunce zaten var. Gecen toplantida konustuk.

Baslangicta 2 haftada bir end-user tabir edebilecegmiz kisilere veya Linux
ile yeni tanismak isteyen kisiler icin konular ilerleyerek ve en
temelinden verilerek baslayarak seminerleri vermeyi daha sonra eger istek
olursa bu iki haftalik surelerin arasindaki haftaya da ileri duzeyde Linux
anlatimi yapmayi dusunduk.

Fakat bunun icin ilk once talebin yeterli miktarda olmasi gerekmekte. 1
veya 2 kisinin gelecegi bir seminerde acikcasi ben zaman ayirip kendimi
yormak istemiyorum.

Ama eger talep olursa bu aradaki haftada senin de istedigin kernel
hacking, kernelin genel yapisi, memory management, network programming ...
gibi bircok konuda seminer verebilirim.

Bunun disinda gtk/gnome progralama ve baska konular icinde gonullu
arkadaslar bulunmakta.

Yalniz sunu da unutmamak lazim haftada birgun 2-3 saat icin bile olsa
burada seminer verecek insanlar zamanlarini ayirip geliyorlar ve bir de bu
seminerler icin bircok kisinin istedigi dokuman hazirlamayi da dusunursek
bir seminer icin harcanan zaman oldukca fazla olabiliyor.

Bu kisilerinde bircogunun calistigini ve asli gorevlerinin baska islerde
oldugunu dusunursek fazla zorlamamak gerekir.

Mumkun olan olanaklar icinde bircogumuz daha onceki seminerleri vermek
icin zamanlarini ayirip geldi ve yine ayni sekilde olacak.

Dolayisi ile birtakim isteklerde bulunurken bunu yapabilecek kisilerinde
icinde bulundugu olanaklari dusunmenizi ve isteklerinizi de
karsilayabilecek oneriler ile beraber yapmanizi rica ederim.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC